فروشگاه

فروشگاه

فروش اینترنتی
فروشگاه

فروشگاه

فروش اینترنتی

آموزش نواختن گیتار در21روز /اورجینال


آموزش نواختن  گیتار در21روز /اورجینال


این مجموعه بسیار جذابی می باشد چون شما طی سه هفته می توانید نواختن بیش از هزار آهنگ رو فرا بگیرید شاید باور نکنید. من مربی گیتار هستم و واقعیت این است که چنین کاری انجام شدنی است. این دوره آموزشی خیلی مربوط به نحوه نواختین گیتار نمی باشد بلکه بیشتر هدفش ، نواختن انواع مختلفی از آهنگ ها با گیتار است و پی بردن به تفاوت میان این دو موضوع بسیار مهم است . مجموعه های آموزشی که از طریق فروشگاههای محلی به فروش می رسد یا حتی برخی از مدرسانی که دوره های شگفت آوری را برگزار می کنند شاید این تکنیک ها رو مورد تمرکز و بحث قرار ندهند . این تکنیک ها یک گام جلوتر از تمامی آن دوره هاست . تفریح می کنیم ،آهنگ های بسیاری رو یاد خواهیم گرفت .ولی وقتی زمان یادگیری گیتار فرا برسه چیزهای زیادی وجود داره که باید یاد گرفت . من “راوی” هستم من حدود 25 ساله که کار نوازندگی می کنم و همیشه در حال یادگیری چیزهای جدید هستم . حتی استاد من هم می گوید که او نیز هنوز در حال یادگیری موضوعات جدید می باشد . این یک پروسه بدون پایان و لذت بخشه. هر چقدر بیشتر یاد بگیرید می توانید آهنگ ها بیستر و زیباتری بنوازید .درطی دوره ی مربی گری ام شاید هزاران درس گیتا ررو تدریس کرده باشم درشروع کار همیشه یه سوال پیش می اید .آیا بهتره با یه گیتاربرقی کارمون رو شروع کنیم یا یه گیتارکوستیک؟ . جواب این سوال چندان سخت نیست چون ….



1. مقدمه
2. کورد a-major
3. نواختن تارها به شیوه کشیده
4. نواختن ریتم
5. نواختن کوردهای a-e
6. نواختن طولی d-a
7. نواختن کلی کوردهای a-d-e
8. نواختن تمامی کوردهای a-d-e
9. کورد G-Major
10. نواختن کوردهای D-A-G
11. آهنگ 4 کوردی
12. نواختن کوردهای a-e-g-d
13. کورد C-Major
14. نواختن کوردهای C-G-D-A
15. کورد A-Minor
16. نواختن کوردهای Am-C-G-D
17. کورد E-Minor
18. نواختن کوردهای G-Em-C-D
19. کورد D-Minor
20. نواختن کوردهای C-Em-Dm-G
21. نواختن تمامی آهنگ ها

مجوز :62169169652156



"

فروشنده: آسان خرید

قیمت: 18,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش نواختن گیتار در21روز /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش نواختن  گیتار در21روز /اورجینال


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.